Proč provádíme cvičení na posílení břišních svalů

15.06.2011 12:13

Účelem není jen štíhlý pás. Důležité je posilování činnosti vnitřních orgánů a cirkulace tekutin. Cviky působí na hlavní lymfatické cesty a lymfatické uzliny v břišní oblasti, tím je ovlivňován imunitní systém.

Pevné svaly podporují držení páteře. Kromě pevnosti mají být břišní svaly pružné a poddajné. Ztuhlé až nehybné břišní stěny nejsou znakem zdraví. Některé ženy je drží zatažené až v křeči, aby vypadaly štíhlé.

Děti a jogíni dokážou dělat rozmanité pohyby, mají břicho pevné, ale když se uvolní, je břicho velké nebo ho umějí vtáhnout. Při provádění asán pak nemáme problémy se slabými svaly. Také bráníční dýchání posiluje pružnost břišní stěny. Posilující cviky provádíme až do mírné únavy.

Kontakt

www.jitka-joga.cz

jita.muller@seznam.cz

Jitka Müllerová
Bezručova 952
Frýdlant nad Ostravicí
739 11

603 393 789

IČ: 44746890

Vyhledávání

CVIČENÍM PROTI BOLESTI

v klidu domova můžete pravidelným cvičením podle instrukcí na www.seniorum.cz/videoserial-cviceni/barevne.html odstranit bolesti pohybového aparátu

 

Až budete mít pocit,

ŽE SE VÁM NECHCE, vzpomeňte si na toto video.

www.youtube.com/watch?v=McLeerGhnd4

 

Harmonická strava 

www.dr.frej.cz

Výstižné, stručné a zahrnující vše potřebné. Doporučuji k přečtení.

Harmonická strava.doc (36 kB)


 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode